Temptation

måndag 3 januari 2011

Heej



Amanda och fhigt! = )

Hejsan idag tänkte jag vara med Amanda vi får se om vi hinner rida idag men vi kommer säkert att göra de vi rider väl till jokkmokk och tillbaka = ) Å.. ad jobbigt det är när det ska bli så kallt hela tiden i år var det då ingen bra vinter! Hatar vintern som är i år verkligen jag kängtar riktigt till sommarn.... Föra året då var det riktig kult på sommarn för då bada jag och Amanda med hästarna och for ut och red massa med gånger på sommarn svin roligt! Jag och hon har alltid roligt om vi inte rider då åker vu hundsläde = ) svin roligt föra året när vi åkte hundskäde då kom det en massa renar haha och då vart hunden tokig och sprang som ett svin mot den och vi skratta som nå.. ja jag vet inte vad haha! men till slu fick vi då stop på den som tur haha! men det har ska vi göra om!

Men måste dra nu hejdå sötisar! = ) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar