Temptation

onsdag 29 september 2010

Hejsan

Hejsan idag är jag verkligen jätte glad för min älskling har varit jätte duktig idag han var verkligen värdens bästa han kysna på allt jag sa åt han och han gjorde vad jag ville så han är bara så underbar jagh skulle inte klara mig utan dig gubben det är du som har gjort så mitt liv har blivit bärttre det är du som har förbättra mitt liv Tack så jätte mycke min älskling.Men men nu ska jag sluta skriva om det nu går vi till vad jag gjorde idag jo, det började så här att jag fråga Agnes min kompis om hon ville följa med mig och rida för att melissa var sjuk än idag så hon kunnde inte följa :( krya på dig nu gumman hoppas du blir bättre så du kan vara med mig snart <3 ja men då så for vi och red i skogen det var jääte roligt för dom var hur snälla som hälst finns inga bättre hästar eller jo en till det är ju sunny eller hur melissa hihi <3 sen så for vi och red i en hage i byn och då vi hoppade med dom och gjord en massa bus med dom dom tyckde d et var as kul haha :) jaja nog med detta jag försöker stoppa ut en bild på bloggen med det går inte fatar inte vad det är för fel men ska försöka stoppa ut den i morgon och kolla hur dte går melissa skulle göra den till mig men det gick aldrig så då gjorde jag den själv men tack så jätte mycke gumman för att du ville hjälpa mig det finns ingen bättre än du melissa karolina högling jag och du for ever <3

men ha nu en bra kväll så hörs vi i morgon mina kära vänner och läsare. puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar